poniedziałek, 19 września 2016

Bezmleczny shake bananowo-orzechowo-czekoladowy

Mleko roślinne oczywiście z mlekiem krowim ma tyle wspólnego co schabowy z tortem niemniej jednak jak się nie może mieć tego co się lubi... Z tej właśnie przyczyny zaczęłam produkować swoje mleka roślinne. Ostatnio prezentowałam Wam przepis na mleko z
orzechów włoskich teraz czas na fajnego shake'a orzechowo-czekoladowego jak dla mnie bomba! W takiej wersji mleko roślinne jak najbardziej daj radę co więcej taka wersja jest o wiele smaczniejsza! Mocno orzechowy, lekko słodki (dosłodzić można wg upodobań jeśli do mleka damy więcej daktyli wyjdzie genialne! Ja troszkę z daktylami pożałowałam z względu na wysokie IG ale następnym razem dorzucę kilka więcej, bo wiem, że cud słodsze było by jeszcze smaczniejsze!
Jak wpadłam na takie mleko? W lodówce została mi szklanka mleka orzechowego, które domagało się wykorzystania długo się nie zastanawiając postanowiłam przerobić je na wersję czoko-bananową i... wyszedł obłęd! :)

Składniki (na 1 szklankę)

1 szklanka mleka orzechowego
1 łyżeczka gorzkiego kakao
1 łyżeczka ksylitolu lub erytrolu
1/2 dojrzałego banana
szczypta cynamonu (opcjonalnie)

Wszystkie składniki umieścić w blenderze, zmiksować na gładki koktajl.
Dzięki bananowi koktajl jest bajecznie aksamitny! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly